منتدى احلى اصحاب
اهلا بك زائرنا الكريم

من فضلك قم بالتسجيل ثم قم بتفعيل اشتراكك

من بريدك الالكترونى الخاص بك
منتدى احلى اصحاب
اهلا بك زائرنا الكريم

من فضلك قم بالتسجيل ثم قم بتفعيل اشتراكك

من بريدك الالكترونى الخاص بك
منتدى احلى اصحاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


منتدى احلى اصحاب
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

 

 مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل 
5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MR.seikoo
مشرف
مشرف
MR.seikoo


الجنس : ذكر الابراج : الجدي التِنِّين
عدد المساهمات : 70
نقاط : 107
السٌّمعَة : 2
تاريخ الميلاد : 01/01/1989
تاريخ التسجيل : 02/10/2010
العمر : 33
الموقع : المنصــــــــــوره

مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟   مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ I_icon_minitime06/10/10, 10:05 pm


مامعنى كلمه نايتى فى وجهه نظرك ؟ ؟ . هل معناها انك تبقى واد فافى وسط زمايلك فى كليتك ؟

ولا انك تبقى منفض لكل حاجه وضربها تهييس ؟؟. انتا شايف ان النايتى هو اللى بيكلم بنات بعدد ورق كشاكيله ؟؟!
ولا المخلص الفتك اللى عامل فهلوى وواخد الدنيا بالدراع قال عشان لاعبله بومين جيم ونفخ عضلاته
مش هالخليك تحتار كتير انا شايف ان لفظ نايتى ده مجاش من فراغ ياخوانا لا Mad لاMad لاMad لا ده نتاج بحث وخبره سنين كتيييييييييييير
مفهوم نايتى هو انك تبقى روش مودرن مطرقع ملم بكل حاجه وعلى فكره ده مش للولد بس ممكن برده البنت تبقى نايتياية مادامت شايفه فى نفسها كده وايه يمنع احنا هنا بنطبق حقوق المرأه زى منصت عليها كل مؤسسات وهيئات المجتمع المدنى . انا مش بدعى انى افلاطون ولا العقاد بخبط فى كلام بهيص بيه عليكو انا مجرد بتكلم من وجهة نظرى الى ماتجيش جمب عقلكو الجباره حاجه طبعا انا بس بطرح الرؤى ووجهات النظر واللى عندو اى استفسار او تساؤل ياهلا بيه احنا مش فى سكشن ولا محاضره هنا ؟؟!
انا شايف ده لو لسه عندى نظر يعنى ان النايتى لازم يتوفر فيه شروط كتير عشان يوصل للمستوى ده يعنى هاذكر منها على سبيل المثال:
* لو اصحابك النايتى ضربه معاهم مذاكره ليله الامتحان كفله الشر اوعى تتأخر عنهم بحجه انك تعبان او مش قادر , انشا لله حتى تروح من غير ماتجمع حاجه ولو حضرو محضرات بعيد عن السامعين روح معاهم ناملك ساعتين تلاته راحه لجسمك برده
* ولو بقى نفضو وترقعو للمذاكره وضربت تهييس ونفضو للمحاضرات والسكاشن تبقى انتا اول واحد تعربد معاهم مافيش مانع برده ان الواحد يفرج عن نفسيته شويه
* انك تبقى مخلص لاصحابك واوعى يغرك جسمك يعنى لو الشب النايتى اخوك من دول اتزنق فى حاجه اوعى تتأخر عليه
* لازم تتسم بالروح النايتاويه اللى بتلزم عليك مجموعه من الاخلاق والقيم زى الصراحه راحه وانتا اكيد بتعرف؟؟
يعنى لو اخوك وصاحبك النايتى طلبك من موبايل ماتسقعلوش وتقلبه عشان واقف مع مزه مهمن كانت
* دايما الشاب النايتى من دول بيحب مايتقلشى على حد يعنى تلاقيه فى كل حاجه موجود عزايم موجود فلوس سلف موجود رحله ببلاش موجود انشا الله عزومه بلاى استيشن تو وده لانه اجتماعى بطبعه ومابيحبش يكسف حد
* النايتى الصح اللى يخلى اصحابه النايتاويه فى اولوياته يعنى لو معاه ورق دروس وهايذكرو كفله الشر مايستناش لما
يعرفو من حد تانى انه معاه ورق لاMadلاMad لاMad لا يوريهم الورق حتى لو هايطلع ندل ومش هايصورهم
* النايتى الجدع اللى لو شاف صاحبه النايتى الانتيخ بيضرب فى اى مكان مايسكتشى لاMad لاMad لاMad لا حتى لو هايضرب معاه
* كل شاب نايتى لاز يبقى استايل مش ببناطيله ولا بتشرتاته ولا بموبيلاته حته لو كان ان 70 لاMad لاMad لاMad لا النايتى بشخصيته اللى لازم طبعا تتوافق مع احدث خطوط الموضه والنياتة العالمية
* اوعى تنزل من مستواك او تتهزلك شعره من سوالفك لوحد رخم او اتغاتت عليك اكيد هو غيران عشان انتا نايتى عنه
احب انوه فى الاخر انى انا مابدعيش النياته او انى شاب نايتى لا بالعكس انا بحلم انى اكون نايتى لان ده اسلوب للحياه
اجمع جميع الباحثين انه الافضل على الاطلاق بيخلى الشاب من دول يخرج طاقته كلها ويبقى ذا شأن ومتصيت كده وحلو فى المجتمع وعلى رأى المثل : عيش نايتى ونفض للدنيا تعيش حياتك ميه ميه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ZeZo
مشرف
مشرف
ZeZo


الجنس : ذكر عدد المساهمات : 244
نقاط : 431
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 02/10/2010

مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟   مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ I_icon_minitime06/10/10, 11:48 pm

تســـــــلــــمـــ والله ياض ياسيكو انا فعلا عايز اعرف معناها من زمان

شكـــــــرا يادكـتور يانايتى Laughing Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MR.seikoo
مشرف
مشرف
MR.seikoo


الجنس : ذكر الابراج : الجدي التِنِّين
عدد المساهمات : 70
نقاط : 107
السٌّمعَة : 2
تاريخ الميلاد : 01/01/1989
تاريخ التسجيل : 02/10/2010
العمر : 33
الموقع : المنصــــــــــوره

مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟   مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ I_icon_minitime07/10/10, 11:50 am

نياهاهاهاهاها منور يا زيزو
اديك عرفت يا نايتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منار
مشرف
مشرف
منار


الجنس : انثى الابراج : الميزان التِنِّين
عدد المساهمات : 108
نقاط : 146
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 24/09/1988
تاريخ التسجيل : 05/10/2010
العمر : 34
الموقع : الغـــــــردقة

مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟   مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ I_icon_minitime12/10/10, 06:56 pm

انا من واجهة نظرى انى واد نايتى يعنى واد رقيق وحساس ومبيستحملش الهزار بس انتا كدة وضحتلنا اكتر وميرسى كتير يا قمر تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كوكى
مشرف
مشرف
كوكى


الجنس : انثى الابراج : الجدي الديك
عدد المساهمات : 198
نقاط : 234
السٌّمعَة : 2
تاريخ الميلاد : 25/12/1993
تاريخ التسجيل : 02/10/2010
العمر : 28
الموقع : المنصورة بلد الجمال

مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟   مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ I_icon_minitime13/10/10, 05:01 am

هههههههههههههههه رقيق يا منار النايتى دة الا عامل زى البنت بالظبط Very Happy تسلم يا سيكو منورنا بمواضيعك يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منار
مشرف
مشرف
منار


الجنس : انثى الابراج : الميزان التِنِّين
عدد المساهمات : 108
نقاط : 146
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 24/09/1988
تاريخ التسجيل : 05/10/2010
العمر : 34
الموقع : الغـــــــردقة

مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟   مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ I_icon_minitime02/11/10, 05:15 pm

ما البنات رقيقة برضو يا كوكى ولا انتى رايك ايه (يخرب عقلك دة انتى ضيعتينا خالص)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
khaled
مشرف
مشرف
khaled


الجنس : ذكر الابراج : الميزان الخنزير
عدد المساهمات : 97
نقاط : 418
السٌّمعَة : 0
تاريخ الميلاد : 10/10/1983
تاريخ التسجيل : 05/10/2010
العمر : 38
الموقع : www.startimes.com

مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟   مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ I_icon_minitime04/11/10, 11:22 am

السلام عليكم
مششششششششششششكور اخي عن هذا المجهود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كوكى
مشرف
مشرف
كوكى


الجنس : انثى الابراج : الجدي الديك
عدد المساهمات : 198
نقاط : 234
السٌّمعَة : 2
تاريخ الميلاد : 25/12/1993
تاريخ التسجيل : 02/10/2010
العمر : 28
الموقع : المنصورة بلد الجمال

مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟   مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ I_icon_minitime06/11/10, 05:54 am

هو انا بكدب يا منار كله حقيقى ولا ضيعتك ولا حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
منار
مشرف
مشرف
منار


الجنس : انثى الابراج : الميزان التِنِّين
عدد المساهمات : 108
نقاط : 146
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 24/09/1988
تاريخ التسجيل : 05/10/2010
العمر : 34
الموقع : الغـــــــردقة

مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟   مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ I_icon_minitime28/11/10, 10:22 am

ههههههههههه طيب خلاص يا كوكى يخرب عقلك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كوكى
مشرف
مشرف
كوكى


الجنس : انثى الابراج : الجدي الديك
عدد المساهمات : 198
نقاط : 234
السٌّمعَة : 2
تاريخ الميلاد : 25/12/1993
تاريخ التسجيل : 02/10/2010
العمر : 28
الموقع : المنصورة بلد الجمال

مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟   مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟ I_icon_minitime28/11/10, 11:28 am

خلاص يا عثل ال حساس ال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مـــــــــــا معنى كلمة نـــــــــــايـــتــــــــــــى؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هل كلمة آسف تمحي الجـــرح ؟
» كلمة احبك بــ28 لـــــغة

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى احلى اصحاب :: شبا ب فى شبا ب :: شبا ب مخنوق-
انتقل الى: